O piano matemático

  1. Mato-Vázquez, Maria Dorinda 1
  2. Chao-Fernández, Rocío 1
  3. Chao-Fernández, Aurelio 1
  1. 1 Universidade da Coruña
    info

    Universidade da Coruña

    La Coruña, España

    ROR https://ror.org/01qckj285

Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Ano de publicación: 2017

Título do exemplar: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS

Número: 6

Páxinas: 1-5

Tipo: Artigo

DOI: 10.17979/REIPE.2017.0.06.2123 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

No contexto educativo estase a poñer moita énfase na interdisciplinariedade, na educación emocional, nas actitudes ou na motivación do alumnado. Porén, o noso sistema educativo adoece dunha preocupante falta de formación do profesorado nestes aspectos, nas propostas e materiais didácticos específicos para o ensino e na disposición de interrelacionar as diversas áreas do currículo. Neste traballo lévase a cabo unha proposta interdisciplinar para desenvolver nos escolares de Educación Infantil as capacidades musicais e matemáticas. A interacción de ambas materias axúdalle ao alumnado a acadar unha educación integral e non fragmentada.

Referencias bibliográficas

  • Akoschky, J., Alsina, P., Díaz, M. & Giráldez, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona: GRAO.
  • Barberá Saiz, J. (2012). Sistema de afinación musical de proporciones áureas. Trabajo final de Master. (Máster en Ingeniería Acústica). Valencia, Universidad Politécnica de Valencia.
  • Casals, A., Carrillo, C. & González-Martín, C. (2014). La música también cuenta: combinando matemáticas y música en el aula. LEEME, 34, 1-17. http://musica.rediris.es/leeme/revista/casalsetal14.pdf
  • Chao-Fernández, R.; Mato-Vázquez, D. & Chao-Fernández, A. (2015). Actividades interdisciplinares de Matemáticas y Música para Educación Infantil. Vol. Extr., No. 6., 32-36. DOI: 10.17979/reipe.2015.0.06.123
  • Conde Caveda, J. L., Martín Moreno, C. & Viciana Garófano, V. (2002). Las canciones motrices II: Metodología para el desarrollo de las habilidades motrices en Educación Infantil y Primaria a través de la música. Barcelona: INDE publicaciones.
  • Edo, M. (2012). Situaciones interdisciplinarias para el desarrollo del pensamiento matemático en Educación Infantil en la formación de maestros. En M. Marín-Rodríguez; N. Climent-Rodríguez (eds.), Investigación en Educación Matemática. Comunicaciones de los grupos de investigación. XV Simposio de la SEIEM (pp. 427-453). Ciudad Real: SEIEM.
  • Fernández-Carrión, M. (2011). Música y matemáticas: conexiones curriculares para un mayor éxito educativo. http://recursostic.educacion.es/artes/
  • Gómez, P. (2012). Matemáticas y música en niños pequeños. RSME (Real Sociedad Matemática Española). Universidad Politécnica de Madrid.
  • Levitin, D. (2011). Tu cerebro y la música. Barcelona: RBA. Mankiewicz, R., (2000). Historia de las matemáticas. Barcelona: Paidós.
  • Pascual Mejía, P. (2006). Didáctica de la Música en educación infantil. Madrid: Pearson Pentice Hall.
  • Pastor Martín, A. (2008). Matemáticas en la Música. Suma, 59, 17-21. https://revistasuma.es/IMG/pdf/59/017-021.pdf
  • Peralta Coronado, J. (2011). Modelos matemáticos del sistema de afinación pitagórico y algunos de sus derivados: propuesta para el aula. Educación Matemática. 23 (3), 67-90. http://www.scielo.org.mx/pdf/ed/v23n3/v23n3a4.pdf
  • Tomasini. M.C. (2006). El fundamento matemático de la escala musical y sus raíces pitagóricas. Ciencia y Tecnología, Palermo: Universidad de Palermo, 6, 15-28.