A formación audiovisualdemandas da sociedade e do mercado

  1. Sanjuán, Antonio
  2. José Juan Videla Rodríguez
Revista:
Estudos de comunicación

ISSN: 1885-6632

Ano de publicación: 2005

Título do exemplar: A formación audiovisual en galicia

Número: 3-4

Páxinas: 47-53

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Estudos de comunicación

Resumo

O carácter universitario da formación dos comunicadores é algo que xa poucos discuten. O problema reside na súa orientación e na súa diferenciación respecto a outras ofertas, pois debe atender a súa perspectiva profesional, a empresarial e a científica, os diferentes medios de comunicación e as diferentes funcións que se desenvolven neles. É preciso conxugar unha visión global da comunicación cunha concreción aplicada demandada pola sociedade. Na Universidade da Coruña optouse por un criterio concreto de novos medios interactivos e por un criterio xeral de comunicador audiovisual polivalente –multimedia no seu senso máis etimolóxico–.