Na procura dunha xenealoxía dos Equipamentos para a Educación Ambiental en Galiza

  1. Serantes-Pazos, Araceli
Revista:
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación

ISSN: 1138-5863

Ano de publicación: 2004

Número: 8

Páxinas: 7-20

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación

Referencias bibliográficas

  • ALCANDA, Pedro (2000): Evolución de la profesión forestal y el concepto de gestión forestal sostenible. Referencias históricas en http://da.montes.upm.es/seminarios/rural/hforestal.htm
  • BERNAL MARTÍNEZ, José Mariano (2000): “De las escuelas al aire libre a las escuelas de la naturaleza” en en Areas. Revista de Ciencias Sociales (Monográfico “Higienismo y Educación (ss. XVIII-XX)”). Nº 20. Páxs.: 171-182.
  • CARBONELL, Jaume (2000): “La memoria, arma de futuro” en VARIOS AUTORES, Pedagogías del siglo XX. Cuadernos de Pedagogía. Especial 25 años. Barcelona: CissPraxis. Páxs.: 5-12.
  • CARIDE, José A. E Pablo MEIRA (2001): Educación ambiental y desarrollo humano. Barcelona: Ariel.
  • CASADO, Santos (2001): Quiroga, Calderón, Bolivar. La ciencia en el campo, naturaleza y regeneracionismo. Madrid: Nívola.
  • CASTEL, Robert (2001): "Presente y genelogía del presente. Pensar el cambio de una forma no evolucionista" en Archipiélago. Cuadernos de Crítica de la Cultura, nº 47. Páxs.: 67-74.
  • COSTA, Antón (2001): A Colonia Escolar Compostelana de 1893. Primeiro Centenario. A Coruña: Consorcio de Santiago.
  • e Vicente PEÑA (1974): "Sociedades de Instrucción" en Silverio CAÑADA (Ed.), Gran Enciclopedia Gallega. Vitoria: Heraclio Founier S.A. Tomo 28, páxs.: 215-218.
  • DELGADO, Buenaventura (1998): Historia de la Infancia. Barcelona: Ariel.
  • FERNÁNDEZ, Joaquin (2002): Educación Ambiental en España (1800-1975). Madrid: Raices e Obra Social de Caja Madrid.
  • FERRER i GUARDIA, Francisco (1978): La Escuela Moderna. Bilbao: Zero Zyx
  • FRAGA, Xosé A. (1989): "Precedentes históricos da educación ambiental en Galiza: recuperar un pasado para unha educación ambiental propria e con futuro" en II Jornadas de Educación Ambiental. Madrid: Ministerio de Obras Públicas y Urbanismo. Vol. II. Páxs.: 347-349.
  • (1990): “Pasado e presente da educación ambiental en Galicia”, en Manuel P. BRAÑAS ET AL. (Coords.), Encontro sobre Educación Ambiental en Galicia. Ponencias e Comunicacións. Santiago: Xunta de Galicia. Páxs.: 9-30
  • FREAN, Oscar M. (1997): “A sociabilidade pedagóxica libertaria e a Educación para a paz: elementos para unha confluencia” en Xosé M. CID, María D. DAPÍA e Reyes FERNÁNDEZ (Coord.), Por unha Escola do Pobo. No Centenario de C. Freinet (1896-1996). Ourense: Universidade de Vigo. Páxs.: 45-50.
  • GABRIEL, Narciso de (1989): Agricultura e escola. Contra a rutina e o éxodo rural. A Coruña: O Castro.
  • GONZÁLEZ-AGÁPITO, Josep, Salomó MARQUÉS, Alejandro MAYORDOMO e Bernat SUREDA (2002): Tradició i renovació pedagògica. 1898-1939. Història de l’educació. Catalunya, Illes Balears, País Valencià. Barcelona: Publicacións de l’Abadia de Montserrat.
  • GUITIÉRREZ, José (1993): Criterios Metodológicos para la Fundamentación y Evaluación de la Educación Ambiental no Formal. Tese de Doutoramento. Universidade de Granada. Vol. I.
  • JIMÉNEZ-LANDI, Antonio (1997): La Institución Libre de Enseñanza y su ambiente. Madrid: Editorial Complutense. Tomo III.
  • MARTÍ-HENNEBERG, Jordi (1996): "El excursionismo: entre la ciencia y la estética" en Mundo Científico, nº 173. Páxs.: 962-969. (Tamén en Scripta Vetera. Edición electrónica. http://www.ub.es/geocrit/sv-23.htm)
  • MATO, Alfonso (2001): O Seminario de Estudos Galegos. A Coruña: Edicións do Castro.
  • MORENO, Pedro Luis (2000): “La protección a la infancia en Cartagena (1908-1936): instituciones e iniciativas” en Historia de la Educación. Revista Interuniversitaria, nº 18. Páxs.: 127-147.
  • OTERO, Eugenio (1998): “Excursións na natureza e educación en valores: unha nova perspectiva” en Revista Galega do Ensino, nº 21. Páxs.: 171-180.
  • PALACIOS, Jesús (1984): La cuestión escolar. Críticas y alternativas. Barcelona: Laia.
  • PORTO, Angel (1986): La Institución Libre de Enseñanza en Galicia. A Coruña: Ed. do Castro.
  • POUSA ANTELO, Avelino (1988): Unha escola para a Galicia rural: A Escola Agricola da Granxa Barreiros (Sarria-Lugo). A Coruña: Edicións do Castro.
  • TORRES, Jurjo (1978): La educación en la Sociedad Eonómica de Amigos del Pais de Santiago (S. XVIII-XIX). Universidade Pontificia de Salamanca.Tese de Doutoramento. Vol. I.
  • (1991): A educaçâo infantil. Ourense: MRP ASPGP.
  • TRILLA, Jaume (1997): “A interacción escola-medio: un reto para a renovación pedagóxica” en Xosé M. CID, María D. DAPÍA e Reyes FERNÁNDEZ (Coord.), Por unha Escola do Pobo. No Centenario de C. Freinet (1896-1996). Ourense: Universidade de Vigo. Páxs.: 183-200.