Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeirasaproveitando sinerxias entre GIDs da UDC

  1. Fernando DeLlano-Paz 1
  2. Miriam Carretero 2
  3. Paulino Martínez Fernández 1
  4. Guillermo Iglesias-Gómez 1
  1. 1 Universidade da Coruña, Facultade de Economía e Empresa
  2. 2 Universidade da Coruña, Facultade de Ciencias da Educación, GID-UDC en Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular
Libro:
Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID
  1. Enrique de la Torre Fernández (ed. lit.)

Editorial: Servizo de Publicacións ; Universidade da Coruña

ISBN: 978-84-9749-775-6

Ano de publicación: 2020

Páxinas: 135-147

Congreso: Xornadas de Innovación Docente (4. 2020. A Coruña)

Tipo: Achega congreso

DOI: 10.17979/SPUDC.9788497497756.135 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openRUC editor

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade (GIEDEM)”, sobre a implantación de metodoloxías activas no proceso de ensinanza-aprendizaxe. A idea reside na posta en contacto do alumnado das materias “Expresión corporal e adaptacións curriculares” do Grado en Educación Primaria e de “Análise das Operacións Financeiras” do Grao en Administración e Dirección de Empresas.A finalidade non é outra que beneficiarse mutuamente do traballo en común das competencias desenvolvidas en cada unha das materias sinaladas. Deste xeito se consegue que o alumnado se especialice na súa materia a partir do achegamento aos conceptos e do traballo das competencias a partir da creación de materiais. Cada alumnx se converte en “expertx” que asesora aos da outra materia no tema específico. A avaliación das actividades terá lugar por rúbricas, definidas a partir do deseño conxunto polos membros dos dous GID ́s implicados.