Simple but not simplisticreducing the complexity of machine learning methods

  1. Morán Fernández, Laura
Dirixida por:
  1. Amparo Alonso Betanzos Co-director
  2. Verónica Bolón-Canedo Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 28 de xullo de 2020

Tribunal:
  1. Nuria Oliver Presidente/a
  2. Noelia Sánchez-Maroño Secretaria
  3. Deniz Erdogmus Vogal
Departamento:
  1. Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información

Tipo: Tese

Teseo: 631774 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

A chegada do Big Data e a explosión do Internet das cousas supuxeron un gran reto para os investigadores en Aprendizaxe Automática, facendo que o proceso de aprendizaxe sexa mesmo roáis complexo. No mundo real, os problemas da aprendizaxe automática xeralmente teñen complexidades inherentes, como poden ser as características intrínsecas dos datos, o gran número de mostras, a alta dimensión dos datos de entrada, os cambios na distribución entre o conxunto de adestramento e test, etc. Todos estes aspectos son importantes, e requiren novoS modelos que poi dan facer fronte a estas situacións. Nesta tese, abordáronse todos estes problemas, tratando de simplificar o proceso de aprendizaxe automática no escenario actual. En primeiro lugar, realízase unha análise de complexidade para observar como inflúe esta na tarefa de clasificación, e se é posible que a aplicación dun proceso previo de selección de características reduza esta complexidade. Logo, abórdase o proceso de simplificación da fase de aprendizaxe automática mediante a filosofía divide e vencerás, usando un enfoque distribuído. Seguidamente, aplicamos esa mesma filosofía sobre o proceso de selección de características. Finalmente, optamos por un enfoque diferente seguindo a filosofía do Edge Computing, a cal permite que os datos producidos polos dispositivos do Internet das cousas se procesen máis preto de onde se crearon. Os enfoques propostos demostraron a súa capacidade para reducir a complexidade dos métodos de aprendizaxe automática tradicionais e, polo tanto, espérase que a contribución desta tese abra as portas ao desenvolvemento de novos métodos de aprendizaxe máquina máis simples, máis robustos, e máis eficientes computacionalmente.