Competencia dixital do profesorado na utilización do libro digital E-Dixgal en Galicia

  1. Rodríguez-Machado, Eduardo 1
  2. Veiga-Río, Emilio J. 2
  3. Sobrino-Josenje, Santiago 3
  1. 1 Universidade da Coruña
    info

    Universidade da Coruña

    La Coruña, España

    ROR https://ror.org/01qckj285

  2. 2 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

  3. 3 Inspector da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Xunta de Galicia
Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Ano de publicación: 2017

Título do exemplar: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA

Número: 13

Páxinas: 230-234

Tipo: Artigo

DOI: 10.17979/REIPE.2017.0.13.2812 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

Neste artigo concrétanse as características que definen o libro dixital e que lle fan resultar atractivo e útil á comunidade educativa. En primeiro lugar, defínese o libro dixital E-Dixgal e concretan as súas características e os problemas e inconvenientes que nos podemos atopar co seu uso. En segundo lugar, concretar en qué consiste o E-Dixgal e cómo afecta á introdución do devandito proxecto na aula. Finalmente, obsérvase como está a ser a introdución do libro dixital en relación os novos equipos ultraportátiles, as novas apps, a nova ferramenta de autor para crear contido.

Referencias bibliográficas

  • Fraga Varela, F & Alonso Ferreiro, A. (2016). Presencia del libro de texto digital en Galicia: Una mirada estadísticogeográfica del proyecto e-dixgal. Revista de curriculum y formación del profesorado, ISSN-e 1138-414X, Vol. 20, Nº 1, 2016.
  • Resolución do 22 de maio de 2017, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se convoca a selección de centros para participar no proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) durante o curso 2017-2018.
  • Rodríguez Machado, E. “El Proyecto Abalar: formación y uso del profesorado y alumnado en un centro educativo digital” Revista OGE (Organización y Gestión Educativa) Nº 3 Mayo 2012
  • Rodríguez Machado. “Educación Física 2.0.” Revista DIM – Nº24 Xaneiro 2013 ISSN: 1699-3748. Red DIM. Grupo de investigación DIM Disponible: http://dim.pangea.org/revistaDIM24/revistanewseleccionbuenaspracticas.htm#educacionfisica
  • Rodríguez Machado, E. Aproximación teórica a E-Dixgal. Libro digital de Educación Física. Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, ISSN-e 2386-8333, Vol. 1, Nº. 1, 2015, p. 2-15
  • Rodríguez Machado, E. & Álvarez Fernández, I. (2016) Aplicacións para a atención á diversidade: uso dos dispositivos móbiles nas aulas de PT e AL, Eduga: revista galega do ensino, 71.
  • Rodríguez Machado, E. & Veiga Río, E. & González-Sanmamed, M. (2015). O Proxecto Abalar e o Libro Dixital en Galicia (E-Dixgal). Revista de estudios e investigación en psicología y educación, (13), p. 196-200.
  • Rodríguez Machado, E. (2015). Aproximación teórica a E-Dixgal. Libro digital de Educación Física Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, 1(1),p. 2-15
  • Rodríguez Machado, E. & Veiga Río, E. & González-Sanmamed, M. (2015). Itinerary of Digital Competence: the advanced level. Revista de estudios e investigación en psicología y educación. Nº. Extra 13, 2015, p. 206-210
  • Rodríguez Machado, E. & Barreiro Rial, Mª Jesús & Antelo Cambeiro, Florinda & Mosteiro Neira. Rosa Mª (2012). Proyecto Abalar. Formación y uso de las TIC en un centro educativo digital. Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 20, Nº 3, 2012, p. 29-32