Students and teacher's perceptions and motivation in a Galician Plurilingual High Schoola study in CLIL Physics and Chemistry

  1. Galán Rodríguez, Noelia M.
Dirixida por:
  1. Eduardo Barros-Grela Co-director
  2. María Bobadilla-Pérez Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 04 de decembro de 2018

Tribunal:
  1. Alberto Fernández Costales Presidente/a
  2. Pilar Couto Cantero Secretaria
  3. Maria Ellison Vogal
Departamento:
  1. Letras

Tipo: Tese

Teseo: 576276 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

Nas últimas décadas, a educación en linguas estranxeiras e as súas políticas volvéronse un dos elementos máis significativos promocionados desde a Unión Europea (Cumio de Milán, 1985, Tratado de Maastrich, 1992, MCER, 2001) para atender a realidade multilingüe e plurilingüe dos seus estados membros. Con este propósito, implementáronse diferentes iniciativas nos últimos anos como AICLE (Aprendizaxe Integrado de Contidos e Lingua Estranxeira). En Galicia AICLE introduciuse mediante o Decreto para o Plurilingüismo 79/2010 e a Orde do 12 de maio de 2011. Nembargante, a pesar do crecemento do número de centros plurilingües (Villar, 2016, 2017), non hai estudos sobre a motivación e as percepcións sobre AICLE en institutos galegos plurilingües. Esta tese de doutoramento estuda as percepcións e motivación en relación a AICLE en tres grupos de estudantes de Física e Química AICLE (N=61) e o seu profesor nun instituto plurilingüe nunha cidade galega. Os resultados principais do estudo mostran que o uso do inglés na clase motiva o estudantado debido o seu carácter instrumental (Gardner & Lambert, 1972) e o seu valor extrínsico (Deci & Ryan, 2000). En canto o profesor, a súa motivación é principalmente intrínsica.