Students and teacher's perceptions and motivation in a Galician Plurilingual High Schoola study in CLIL Physics and Chemistry
- Eduardo Barros-Grela Co-director
- María Bobadilla-Pérez Co-director
Universidade de defensa: Universidade da Coruña
Fecha de defensa: 04 de decembro de 2018
- Alberto Fernández Costales Presidente/a
- Pilar Couto Cantero Secretaria
- Maria Ellison Vogal
Tipo: Tese
Resumo
Nas últimas décadas, a educación en linguas estranxeiras e as súas políticas volvéronse un dos elementos máis significativos promocionados desde a Unión Europea (Cumio de Milán, 1985, Tratado de Maastrich, 1992, MCER, 2001) para atender a realidade multilingüe e plurilingüe dos seus estados membros. Con este propósito, implementáronse diferentes iniciativas nos últimos anos como AICLE (Aprendizaxe Integrado de Contidos e Lingua Estranxeira). En Galicia AICLE introduciuse mediante o Decreto para o Plurilingüismo 79/2010 e a Orde do 12 de maio de 2011. Nembargante, a pesar do crecemento do número de centros plurilingües (Villar, 2016, 2017), non hai estudos sobre a motivación e as percepcións sobre AICLE en institutos galegos plurilingües. Esta tese de doutoramento estuda as percepcións e motivación en relación a AICLE en tres grupos de estudantes de Física e Química AICLE (N=61) e o seu profesor nun instituto plurilingüe nunha cidade galega. Os resultados principais do estudo mostran que o uso do inglés na clase motiva o estudantado debido o seu carácter instrumental (Gardner & Lambert, 1972) e o seu valor extrínsico (Deci & Ryan, 2000). En canto o profesor, a súa motivación é principalmente intrínsica.