Seguridad y percepción de riesgo en la formación de imagen turísticaBrasil a través de los agentes autónomos formadores de imagen ante los Juegos Olímpicos
- Álvarez de la Torre, Jaime
- Valentín Alejandro Martínez Fernández Co-director
- Diego Rodríguez-Toubes Muñiz Co-director
Universidade de defensa: Universidade da Coruña
Fecha de defensa: 22 de setembro de 2017
- Mercedes Caridad Sebastián Presidente/a
- Óscar Juanatey Boga Secretario
- José Antonio Fraiz Brea Vogal
Tipo: Tese
Resumo
Os problemas de seguridade en Brasil non son unha novidade, pero hoxe en día co aumento constante de situacións de conflito que estase a padecer no mundo enteiro faise necesario realizar unha análise máis detallada de variables coma a percepción da seguridade e risco e súa influencia sobre a imaxe dos destinos turísticos. A prensa chega ao maior número de persoas no proceso de toma de decisións de consumo, a pesares do feito de que ten menos credibilidade ca prensa turística especializada. Con todo, o turismo é un sector transversal e as noticias relacionadas co turismo son susceptibles de aparecer en calquera das seccións dos medios. A procura de información é unha etapa clave na elección de destino turístico. Ademais as recomendacións oficiais de viaxes feitas en orixe son moi creíbles para os turistas. O propósito desta investigación é analizar o tratamento da seguridade e do risco na información procedente dos axentes autónomos que conforman a imaxe dun destino. Os medios de comunicación poden aumentar ou paliar as imaxes estereotipadas asociadas ao Brasil, mesmo durante eventos como os Xogos Olímpicos. Esta investigación ten como obxectivo analizar a información sobre Brasil nos medios e nas recomendacións oficiais de viaxes a través dun análise de contidos das edicións dixitais dos principais xornais españois.