Análise da propiedade da comunicación en Galiciaestudo das estruturas dos grupos de comunicación galegos e dos seus protagonistas
- Blanco Ramil, Sandra
- Víctor F. Freixanes Director/a
Universidad de defensa: Universidade de Santiago de Compostela
Fecha de defensa: 16 de enero de 2014
- Xosé López García Presidente/a
- Francisco Campos Freire Secretario/a
- Emma Torres Romay Vocal
- Valentín Alejandro Martínez Fernández Vocal
- Francisco Xavier Martínez Cobas Vocal
Tipo: Tesis
Resumen
Análise da configuración histórica e da organización das empresas de comunicación galegas no século XX e na primeira década do século XXI. É un estudo da propiedade e da formación e evolución dos grupos de comunicación no contexto económico, social e político, así como do proceso de configuración do mapa actual da comunicación en Galicia; con especial atención ás biografías das principais familias que conservan a propiedade dos medios galegos de comunicación. O obxecto desta investigación enmárcase no ámbito das relación existentes entre a prpiedade dos medios de comunicación, as súas formas de organización, as audiencias e a sociedade galego no seu conxunto, abordado todo dende a análise dos distintos factores que configuran o sistema de empresas de comunicación en Galicia e o chamado poder mediático. Achéganse algunas claves de información, datos e elementos de análise para axudar a describir e definir os grupos de comunicación de orixe galega no momento presente, tempod e profundas transformacións.