La identidad, imagen y reputación de un destino turístico urbano a través de la gestión de la comunicación "online"el caso de la ciudad de Buenos Aires
- Falcón, Juan Pablo
- Valentín Alejandro Martínez Fernández Co-director
- María Magdalena Rodríguez Co-director
Universidade de defensa: Universidade da Coruña
Fecha de defensa: 22 de setembro de 2017
- Rosario de Mateo Pérez Presidente/a
- Óscar Juanatey Boga Secretario
- Francisco Campos Freire Vogal
Tipo: Tese
Resumo
Esta Tese de Doutoramento trata de profundizar na situación actual da cidade de Bos Aires, no xeito en que se comunica a identidade aos seus mercados emisores a través dos diferentes canles online, e a maneira en que eles o perciben como destino turístico. A presente investigación ten coma obxectivo analizar, desde a perspectiva dos mercados nacionais e internacionais, a identidade, a imaxe e a reputación da cidade de Bos Aires en Arxentina, como un destino turístico urbano a través da xestión da comunicación en liña. A fase cualitativa da investigación baseouse en entrevistas en profundidade a un grupo de expertos no sector turístico do destino. A investigación cuantitativa consistiu en reunir información sobre a opinión acerca do turismo na cidade, tanto por parte dos turistas nacionais coma internacionais a través de enquisas persoais.