La identidad, imagen y reputación de un destino turístico urbano a través de la gestión de la comunicación "online"el caso de la ciudad de Buenos Aires

  1. Falcón, Juan Pablo
Dirixida por:
  1. Valentín Alejandro Martínez Fernández Co-director
  2. María Magdalena Rodríguez Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 22 de setembro de 2017

Tribunal:
  1. Rosario de Mateo Pérez Presidente/a
  2. Óscar Juanatey Boga Secretario
  3. Francisco Campos Freire Vogal
Departamento:
  1. Empresa

Tipo: Tese

Teseo: 506908 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

Esta Tese de Doutoramento trata de profundizar na situación actual da cidade de Bos Aires, no xeito en que se comunica a identidade aos seus mercados emisores a través dos diferentes canles online, e a maneira en que eles o perciben como destino turístico. A presente investigación ten coma obxectivo analizar, desde a perspectiva dos mercados nacionais e internacionais, a identidade, a imaxe e a reputación da cidade de Bos Aires en Arxentina, como un destino turístico urbano a través da xestión da comunicación en liña. A fase cualitativa da investigación baseouse en entrevistas en profundidade a un grupo de expertos no sector turístico do destino. A investigación cuantitativa consistiu en reunir información sobre a opinión acerca do turismo na cidade, tanto por parte dos turistas nacionais coma internacionais a través de enquisas persoais.