Capítulos de Libro (9) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Agroecology, Service-Learning, and Social Responsibility: A Case Study for Spain

    Corporate Governance for Climate Transition (Springer International Publishing), pp. 209-240

  2. Analyzing the suitability and role of modern portfolio theory for renewable energy planning

    Handbook on the Economics of Renewable Energy (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 308-339

  3. Application of Real-Time Estimation Techniques for Stability Monitoring of Fishing Vessels

    Fluid Mechanics and its Applications (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 351-365

  4. Desarrollo y resultados de la asignatura Química de los grados en Ingeniería Mecánica y en Ingeniería en Tecnologías Industriales

    Expectativas y prácticas docentes en la enseñanza de las ciencias (Educación), pp. 335-340

  5. El video generado por estudiantes como metodología docente

    Innovación docente e investigación en ciencias, ingeniería y arquitectura: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 379-386

  6. Evolution of teaching methodology in COVID-19 times: from the confinement to the new normality: a critical assessment

    Innovación docente e investigación en ciencias, ingeniería y arquitectura: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 367-378

  7. On the Application of Artificial Neural Networks for the Real Time Prediction of Parametric Roll Resonance

    Fluid Mechanics and its Applications (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 335-349

  8. Real-Time Estimation of Natural Roll Frequency for the Stability Guidance of Fishing Vessels

    Fluid Mechanics and its Applications (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 367-383

  9. Trabajando el consumo responsable y la inclusión a través de experiencias de AprendizajeServicio (ApS) en las ingenierías

    El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 300-309