Aportaciones congreso (7) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaría

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

  2. Afrontamento da perda dun embarazo ou bebé dende unha perspectiva de xénero

    (Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019

  3. Aproximación á incorporación de perspectiva de xénero nunha materia de Grao en Enfermaría

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

  4. Evaluación de la asignatura de Fisiología de Sistemas a través del Cuestionario de Incidencias Críticas

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

  5. Incorporando a perspectiva de xénero nunha materia de grao en enfermaría mediante unha ferramenta de traballo cooperativo

    (Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019

  6. Proyecto de Innovación Docente en la materia de Estancias Clínicas I del Grado en Enfermería a través de la metodología “Flip Teaching”

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

  7. Usos y motivaciones de conexión a Internet de estudiantes universitarios

    XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)