Centro
Facultad de Enfermería y Podología
Aportaciones congreso (7) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
A pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaría
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Afrontamento da perda dun embarazo ou bebé dende unha perspectiva de xénero
(Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019
-
Aproximación á incorporación de perspectiva de xénero nunha materia de Grao en Enfermaría
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Evaluación de la asignatura de Fisiología de Sistemas a través del Cuestionario de Incidencias Críticas
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Incorporando a perspectiva de xénero nunha materia de grao en enfermaría mediante unha ferramenta de traballo cooperativo
(Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019
-
Proyecto de Innovación Docente en la materia de Estancias Clínicas I del Grado en Enfermería a través de la metodología “Flip Teaching”
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Usos y motivaciones de conexión a Internet de estudiantes universitarios
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)