Publicacións (18) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. A triloxía "Qatsi": Unha análise do equilibrio da vida desde unha perspectiva posthumanista e o seu reflexo na realidade da Galiza e Portugal

    Abriu: estudos de textualidade do Brasil, Galicia e Portugal, Núm. 11, pp. 155-172

  2. Application of the health belief model to explain public perceptions, travel intentions and actions during COVID-19: a sequential transformative design

    Journal of Hospitality and Tourism Insights, Vol. 5, Núm. 5, pp. 865-885

  3. As concesións hidroeléctricas en Galicia: análise e comparativa internacional

    VII Seminário Internacional Hispano-Luso-Brasileiro sobre Direitos Fundamentais e Políticas Públicas (Escola de Direito), pp. 54-63

  4. Competencias, conocimientos y creatividad: Aprendizaje colaborativo en “historia del arte y de la moda”

    International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research. Vol. 1 (Thomson Reuters-Civitas)

  5. Cuando viajar se explica con palabras

    Servizo de Publicacións

  6. Egeria Network

    Cuando viajar se explica con palabras (Servizo de Publicacións), pp. 99-122

  7. El turismo experiencial como generador de un nuevo modelo de destino sostenible. Estudio del caso "Cabañitas del bosque"

    Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 181-191

  8. El vencimiento de las concesiones hidroeléctricas y su nueva explotación

    Agua, energía y medio ambiente

  9. Expressing the Experience: An Analysis of Airbnb Customer Sentiments

    Tourism and Hospitality, Vol. 3, Núm. 3, pp. 685-705

  10. FEELING AT HOME WHILE TRAVELING: AN ANALYSIS OF THE EXPERIENCES OF AIRBNB USERS

    Tourism and Hospitality Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 167-192

  11. Gender Differences Among Brazilians' Perceptions About Safety When Selecting a Destination

    Promoting Social and Cultural Equity in the Tourism Sector (IGI Global), pp. 137-154

  12. Innovations in Community-Based Tourism: Social Responsibility Actions in the Rural Tourism in the Province of Santa Elena–Ecuador

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 20

  13. Jellyfish risk communications: The effect on risk perception, travel intentions and behaviour, and beach tourism destinations

    Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 51, pp. 196-206

  14. Los conventos de clausura de Menorca: actualidad y proyección futura

    Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 16, Núm. 2, pp. 207-209

  15. Perceptions of the resident of Santiago de Compostela regarding tourism: effects on hospitality

    Cogent Social Sciences, Vol. 8, Núm. 1

  16. Promoting Social and Cultural Equity in the Tourism Sector

    IGI Global

  17. Residents’ Perceptions Regarding the Implementation of a Tourist Tax at a UNESCO World Heritage Site: A Cluster Analysis of Santiago de Compostela (Spain)

    Land, Vol. 11, Núm. 2

  18. The Development of the Hospitality Sector Facing the Digital Challenge

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 6