Capítulos de Libro (26) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. Ambient encounters in retail "discounters": How store environment drives customer satisfaction

    Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior (IGI Global International Publishers), pp. 1-22

  2. Aproximación a la ceremonia del bautismo en la diócesis de Lugo

    Fastos y ceremonias del barroco iberoamericano (Enredars), pp. 147-164

  3. Constructing Reality Through Audiences

    Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 73-80

  4. Constructing reality through audiences

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 73-80

  5. Ejercicio de la profesión de abogado

    Ejercicio profesional de la abogacía 2020 (Francis Lefebvre), pp. 7-1544

  6. El mercado de la distribución de seguros en España: bases para el análisis económico de su regulación

    La distribución de los seguros privados (Marcial Pons), pp. 13-33

  7. El reto de la moda sostenible.

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 275-294

  8. El régimen jurídico del protocolo autonómico: especial referencia a la Comunidad Autónoma de Galicia

    Los desafíos del derecho público en el siglo XXI: libro conmemorativo del XXV aniversario del acceso a la Cátedra del Profesor Jaime Rodríguez-Arana Muñoz (Instituto Nacional de Administración Pública (INAP)), pp. 719-744

  9. Gestión de estrategias de turismo sostenible desde la perspectiva de género

    Gestión, turismo y género (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 69-78

  10. Management of tourism innovation, music and nightlife: Case study

    Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity (Taylor and Francis), pp. 66-78

  11. Organizaciones profesionales y difusión tecnológica: la "Société Technique de l'industrie du Gaz en France", 1874 -1900

    Los servicios públicos en España y México: (siglos XIX-XXI) (Sílex), pp. 121-145

  12. Padrinazgo bautismal en una comarca gallega: el caso de la comarca de Chantada

    Mundo hispánico: cultura, arte y sociedad (Universidad de León), pp. 249-266

  13. Profiling beer consumers for brewery management

    Production and management of beverages: vol 1: the science of beverages (WOODHEAD PUBL LTD), pp. 303-333

  14. Profiling mobile service customers in the Spanish market

    Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 211-235

  15. Public sector and professional sport

    Sports (and) economics (Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)), pp. 447-476

  16. Smart city as a platform economy: Civic engagement and self-employment in focus

    Smart Cities: Issues and Challenges Mapping Political, Social and Economic Risks and Threats (Elsevier), pp. 63-76

  17. Social Marketing for Social Innovation: The Employment Plan of the Spanish Red Cross as a Case Study

    Management for Professionals (Springer Nature), pp. 161-170

  18. Social innovation for filling the resource: Needs gap in social services: New governance arrangements

    Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 104-129

  19. Social innovation in arts & culture: Place -regeneration iniciatives driven by arts & culture to achieve social cohesion

    Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 79-103

  20. Social innovation in consumer protection: online education in alternative financial services

    Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 173-200