Centro
Facultad de Economía y Empresa
Capítulos de Libro (26) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
Ambient encounters in retail "discounters": How store environment drives customer satisfaction
Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior (IGI Global International Publishers), pp. 1-22
-
Aproximación a la ceremonia del bautismo en la diócesis de Lugo
Fastos y ceremonias del barroco iberoamericano (Enredars), pp. 147-164
-
Constructing Reality Through Audiences
Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 73-80
-
Constructing reality through audiences
Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 73-80
-
Ejercicio de la profesión de abogado
Ejercicio profesional de la abogacía 2020 (Francis Lefebvre), pp. 7-1544
-
El mercado de la distribución de seguros en España: bases para el análisis económico de su regulación
La distribución de los seguros privados (Marcial Pons), pp. 13-33
-
El reto de la moda sostenible.
Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 275-294
-
El régimen jurídico del protocolo autonómico: especial referencia a la Comunidad Autónoma de Galicia
Los desafíos del derecho público en el siglo XXI: libro conmemorativo del XXV aniversario del acceso a la Cátedra del Profesor Jaime Rodríguez-Arana Muñoz (Instituto Nacional de Administración Pública (INAP)), pp. 719-744
-
Gestión de estrategias de turismo sostenible desde la perspectiva de género
Gestión, turismo y género (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 69-78
-
Management of tourism innovation, music and nightlife: Case study
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity (Taylor and Francis), pp. 66-78
-
Organizaciones profesionales y difusión tecnológica: la "Société Technique de l'industrie du Gaz en France", 1874 -1900
Los servicios públicos en España y México: (siglos XIX-XXI) (Sílex), pp. 121-145
-
Padrinazgo bautismal en una comarca gallega: el caso de la comarca de Chantada
Mundo hispánico: cultura, arte y sociedad (Universidad de León), pp. 249-266
-
Profiling beer consumers for brewery management
Production and management of beverages: vol 1: the science of beverages (WOODHEAD PUBL LTD), pp. 303-333
-
Profiling mobile service customers in the Spanish market
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 211-235
-
Public sector and professional sport
Sports (and) economics (Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)), pp. 447-476
-
Smart city as a platform economy: Civic engagement and self-employment in focus
Smart Cities: Issues and Challenges Mapping Political, Social and Economic Risks and Threats (Elsevier), pp. 63-76
-
Social Marketing for Social Innovation: The Employment Plan of the Spanish Red Cross as a Case Study
Management for Professionals (Springer Nature), pp. 161-170
-
Social innovation for filling the resource: Needs gap in social services: New governance arrangements
Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 104-129
-
Social innovation in arts & culture: Place -regeneration iniciatives driven by arts & culture to achieve social cohesion
Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 79-103
-
Social innovation in consumer protection: online education in alternative financial services
Social Innovation: Comparative Perspectives (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 173-200