Centro
Facultade de Economía e Empresa
Capítulos de libro (9) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2011
-
Credibility of collective brand as a source of equity: An empirical application for the spanish wine market
A Resilient European Food Industry in a Challenging World (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 103-123
-
In digital we trust: the computerization of retail finance in Western Europe and North America
Technological Innovation in Retail Finance: International Historical Perspectives (Routledge Reino Unido), pp. 3-12
-
La investigación en economía del deporte en España
Economía del deporte en el siglo XXI: una visión plural (Universidade de Vigo), pp. 80-82
-
Mercado e inversión en generación en el Sistema Eléctrico Español
La empresa en el dominio de la complejidad (Madrid : Unesa : Ediciones Cinca, 2011), pp. 315-332
-
Monetary shocks and exchange rates in a worldwide economy divided in North-South areas: The role of the raw materials trade from the South to the North
Exchange Rates: Policies, Effects and Fluctuations (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 75-97
-
O deporte como medio de fomento da participación social: o caso das organizacións deportivas galegas
Cátedra Novacaixagalicia de Estudos Feministas 5 (Difusora de Letras, Artes e Ideas), pp. 101-132
-
Organizational change ans computerization of British and Spanish Savings Banks, circa 1950-1985
Technological Innovation in Retail Finance: International Historical Perspectives (Routledge Reino Unido), pp. 137-152
-
Productos agroalimentarios de calidad, gastronomía y patrimonio cultural: activos para la promoción del territorio y de destinos turísticos
Turismo Gastronómico: Estrategias de marketing y experiencias de éxito (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 93-116
-
Regulatory risk and foreign investments developed in Latin America
Spaces of International Economy and Management: Launching New Perspectives on Management and Geography (Palgrave Macmillan), pp. 95-112