Centro
Facultad de Economía y Empresa
Publicaciones (75) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A New R-Function to Estimate the PDF of the Product of Two Uncorrelated Normal Variables
Mathematics, Vol. 11, Núm. 16
-
A configuración histórica do sistema hospitalario público e privado en España desde unha perspectiva territorial: un estudo a través do caso galego
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 32, Núm. 3, pp. 110-135
-
Analysing sustainability change management in government owned companies: experiences from European ports
Social Responsibility Journal, Vol. 19, Núm. 6, pp. 1037-1050
-
Aprendizaje colaborativo, learning-by-doing y evaluación entre pares en educación superior
Educa: revista internacional para la calidad educativa, Vol. 3, Núm. 2, pp. 275-298
-
Are there equal conditions for access to the Medical Degree in Spain?
Educacion Medica, Vol. 24, Núm. 5
-
Beyond the host nation: an investigation of trickle-down effects in the ‘Hometowns’ of Canadian athletes who competed at the London 2012 Olympic Games
European Sport Management Quarterly, Vol. 23, Núm. 4, pp. 963-982
-
Circular economy in territorial planning strategy: Incorporation in cluster activities and economic zones
Environmental Technology and Innovation, Vol. 32
-
Civil society organisations as agents for societal change: Football clubs' engagement with sustainability
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 820-828
-
Clusters in foreign-born vs. native self-employment in Europe: do we look alike?
Applied Economics Letters, Vol. 30, Núm. 1, pp. 92-96
-
Commodity exposure in the eurozone: How EU energy security is conditioned by the Euro
Energy, Vol. 277
-
Contabilidad e inflación: Los efectos de la inflación sobre la imagen fiel de los estados financieros
Carta tributaria. Revista de opinión, Núm. 95
-
Cultural Tourism in a Post-COVID-19 Scenario: The French Way of Saint James in Spain from the Perspective of Promotional Communication
Societies, Vol. 13, Núm. 1
-
Developing a sustainability implementation framework: insights from academic research on tools, initiatives and approaches
Environment, Development and Sustainability, Vol. 25, Núm. 10, pp. 11011-11031
-
Differentiating fish products: Consumers’ preferences for origin and traceability
Fisheries Research, Vol. 262
-
Diffusion of renewable energy technology on Spanish farms: drivers and barriers
Environment, Development and Sustainability, Vol. 25, Núm. 10, pp. 11769-11787
-
Economic recession, illicit drug use and the young population: a systematic literature review and meta-analysis
Perspectives in Public Health
-
El marketing territorial para el fortalecimiento de la comunicación gubernamental
Más poder local, Núm. 51, pp. 7-24
-
Emprendimiento y empresa familiar en España: Análisis de sus principales características y perfil de los emprendedores familiares
Boletín de estudios económicos, Vol. 78, Núm. 234, pp. 163-186
-
Entre la economía y la devoción: la identidad parroquial ante la reconfiguración territorial de las parroquias rurales (Lugo, ss. XVIII-XIX)
Ilu. Revista de ciencias de las religiones, Núm. 28
-
Environmental strategy and the petroleum industry: a sustainability balanced scorecard approach
Journal of Petroleum Exploration and Production Technology, Vol. 13, Núm. 2, pp. 763-774