Publicacións (49) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. A Clustered-Based Categorization of Millennials in their Technology Behavior

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 35, Núm. 3, pp. 231-239

  2. Aceptación de la plataforma Moodle por parte del alumnado universitario como herramienta de enseñanza-aprendizaje

    Edunovatic 2019 conference proceedings: 4th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT: 18-19 December, 2019

  3. Ambient encounters in retail "discounters": How store environment drives customer satisfaction

    Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior (IGI Global International Publishers), pp. 1-22

  4. Austeridad y marco institucional. ¿Afecta la inestabilidad política a la implementación de la devaluación interna?

    International Review of Economic Policy: Revista Internacional de Política Económica, Vol. 1, Núm. 1, pp. 1-20

  5. Bienestar social: entre la técnica y la ética

    Anuario Foro Económico de Galicia, Núm. 1, pp. 200-207

  6. Collective social enterprises for social innovation: Understanding the potential and limitations of cross-sector partnerships in the field of work integration

    Management Decision, Vol. 57, Núm. 6, pp. 1415-1440

  7. Collective social entrepreneurship for sustainable impact: A framework proposal

    World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development

  8. Determinantes del éxito del turismo en parques temáticos: un estudio comparado : Disneyland París frente a Port Aventura

    Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 13, Núm. 2, pp. 17-40

  9. Determinants of success of donation-based crowdfunding through digital platforms: The influence of offline factors

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 95, pp. 119-141

  10. Education and economic growth: an empirical analysis of nonlinearities

    Applied economic analysis, Vol. 27, Núm. 79, pp. 21-45

  11. Education and economic growth: an empirical analysis of nonlinearities

    Applied Economic Analysis, Vol. 27, Núm. 79, pp. 21-45

  12. El mercado de la distribución de seguros en España: bases para el análisis económico de su regulación

    La distribución de los seguros privados (Marcial Pons), pp. 13-33

  13. El reto de la moda sostenible.

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 275-294

  14. Finance, sustainability and negative externalities. An overview of the european context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15

  15. Galicia se vacía en silencio

    Anuario Foro Económico de Galicia, Núm. 1, pp. 164-173

  16. Generational differences in technology behaviour: comparing millennials and Generation X

    Kybernetes, Vol. 49, Núm. 11, pp. 2755-2772

  17. Housing and financial wealth effects on consumption: Evidence from the Spanish survey of household finances

    Economics Bulletin, Vol. 39, Núm. 3, pp. 1930-1940

  18. La empresa en un nuevo contrato social para la sostenibilidad: del principio ético global a los modelos de negocio innovadores

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 911, pp. 41-52

  19. La interrelación entre el "capital humano" y el "capital social". Una aproximación al caso español

    Atlantic Review of Economics: Revista Atlántica de Economía, Vol. 2, Núm. 2

  20. Los proyectos prácticos de la Cátedra Inditex-UDC de Sostenibilidad como experiencia innovadora en el ámbito de la educación para la sostenibilidad

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.