Publicacións (29) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. A Clustered-Based Categorization of Millennials in their Technology Behavior

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 35, Núm. 3, pp. 231-239

  2. Austeridad y marco institucional. ¿Afecta la inestabilidad política a la implementación de la devaluación interna?

    International Review of Economic Policy: Revista Internacional de Política Económica, Vol. 1, Núm. 1, pp. 1-20

  3. Bienestar social: entre la técnica y la ética

    Anuario Foro Económico de Galicia, Núm. 1, pp. 200-207

  4. Collective social enterprises for social innovation: Understanding the potential and limitations of cross-sector partnerships in the field of work integration

    Management Decision, Vol. 57, Núm. 6, pp. 1415-1440

  5. Determinantes del éxito del turismo en parques temáticos: un estudio comparado : Disneyland París frente a Port Aventura

    Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 13, Núm. 2, pp. 17-40

  6. Determinants of success of donation-based crowdfunding through digital platforms: The influence of offline factors

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 95, pp. 119-141

  7. Education and economic growth: an empirical analysis of nonlinearities

    Applied economic analysis, Vol. 27, Núm. 79, pp. 21-45

  8. Education and economic growth: an empirical analysis of nonlinearities

    Applied Economic Analysis, Vol. 27, Núm. 79, pp. 21-45

  9. Finance, sustainability and negative externalities. An overview of the european context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15

  10. Galicia se vacía en silencio

    Anuario Foro Económico de Galicia, Núm. 1, pp. 164-173

  11. Generational differences in technology behaviour: comparing millennials and Generation X

    Kybernetes, Vol. 49, Núm. 11, pp. 2755-2772

  12. Housing and financial wealth effects on consumption: Evidence from the Spanish survey of household finances

    Economics Bulletin, Vol. 39, Núm. 3, pp. 1930-1940

  13. La empresa en un nuevo contrato social para la sostenibilidad: del principio ético global a los modelos de negocio innovadores

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 911, pp. 41-52

  14. La interrelación entre el "capital humano" y el "capital social". Una aproximación al caso español

    Atlantic Review of Economics: Revista Atlántica de Economía, Vol. 2, Núm. 2

  15. Medidas de apoio para as vítimas de violencia de xénero en función do sexo e a idade

    Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo, Núm. 9, pp. 69-84

  16. Nature-based solutions for urban climate change adaptation: Linking science, policy, and practice communities for evidence-based decision-making

    BioScience, Vol. 69, Núm. 6, pp. 455-466

  17. Persistent inequality and social relations: An intergenerational model

    Journal of Mathematical Sociology, Vol. 43, Núm. 1, pp. 23-39

  18. Profiling shopping mall customers during hard times

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 48, pp. 238-246

  19. Sector público y deporte profesional

    Papeles de economía española, Núm. 159, pp. 275-293

  20. Situational factors in alcoholic beverage consumption: Examining the influence of the place of consumption

    British Food Journal, Vol. 121, Núm. 9, pp. 2086-2101